Ponosno vam predstavljam moje nove, ljubljene kaligrafske svetilke...



Naj vam predstavim še koncept prve, vrhnje svetilke. Želja naročnika je bila, da bo svetilka v obliki dveh plesalcev, ki se med seboj prepletata, dopolnjujeta in ljubita. Vsak trak je enake velikosti in predstavlja enakopravnost med spoloma. Brez nobenega podrejanja, brez nobenega zatiranja. Samo ljubeče prostranstvo popolne harmonije. Par naj bi bil torej v popolnem ravnovesju. Upam, da mi je to uspelo... Kaj pravite?
Svetilko sem nato počasi gradila. Najprej seveda skice v naravni velikosti, nato pa sem se lotila pisanja na furnir, ki je zelo tanek, krhek - torej zahteven material.Sledilo je še tehnično zahtevno delo, ki se je najprej začelo z iskanjem potrebnega materiala: matic, podložk ter vijakov, pa seveda primernih LED svetilk. Z improvizacijo mi je uspelo uskladiti elemente, ki sem jih potrebovala za izgradnjo te zapletene skulpture....